Cartoon van Huizer melkmeisje
Huizer melkmeisje buigt zicht over de verkiezingsprogramma’s.

Er valt iets te kiezen in Huizen. Dat zal vast iedereen al opgevallen zijn. Ook deze verkiezingen brengt CDA Huizen het Huiz& magazine uit waarin diverse thema’s uit het verkiezingsprogramma worden toegelicht. Een leesbaar magazine waar de kandidaten uit de top 10 zichzelf voorstellen. Dit aan de hand van de speerpunten voor de komende periode van 2018-2022.

Leesbaarheid verkiezingsprogramma’s grote opgave

Vrijdag 9 maart stond er een artikel in de Gooi- en Eemlander dat het lezen van programma’s een grote opgave is. Neerlandicus Sjors ten Tije heeft alle programma’s doorgenomen en komt tot de conclusie dat het voor veel inwoners geen gemakkelijke kost is. CDA Huizen is zich dat al ruime tijd bewust, vandaar dat CDA Huizen met een leesbaar Huiz& magazine komt. Het magazine is qua taalgebruik zo geschreven dat het voor iedereen prettig leesbaar is. CDA Huizen heeft met grote zorgvuldigheid naar alle teksten gekeken om de standpunten van CDA Huizen duidelijk te maken. Wellicht dat de neerlandicus dit Huiz& magazine ook wil beoordelen?

Lancering Huiz& magazine

Afbeelding van voorkant magazine
De voorkant van het Huiz& magazine met alle speerpunten van CDA Huizen

Het Huiz& magazine van CDA Huizen is terug te vinden op de speciale verkiezingswebsite. Op verkiezingen.cdahuizen.nl zijn de resultaten, standpunten en kandidaten terug te vinden. Centraal staat het uitgangspunt dat Huizen een prachtig dorp blijft om te wonen, te leven en te werken: Dat betekent lage lasten, een veilige woonomgeving en goede voorzieningen. Zelf sta ik er in me speerpunten over slimme IT-toepassingen en slim samenwerken. Verder wil ik een veilige jaarwisseling door naast vuurwerk ook een vuurwerkshow aan te bieden voor de inwoners van Huizen bij het Nautisch kwartier. Het lijkt mij fantastisch om daar met veel inwoners naar het vuurwerk te kijken onder het genot van een glaasje champagne en een oliebol.

Campagnefilm CDA Noord Holland

Gelijktijdig met de lancering van het Huiz& magazine heeft CDA Noord-Holland ook een campagneanimatie uitgebracht om te laten zien waar de kracht van CDA ligt. Mooi om te zien hoe we als lokale fractie ondersteuning krijgen door de provinciale afdeling en landelijk.  CDA Huizen zet in op wonen, leven en werken. Het thema wonen wordt hier duidelijk weergegeven.  Naast de ‘schoonste gemeente’ zetten we als CDA Huizen ook in op meer woningen voor jongeren en starters, lees daar alles over in het Huiz& magazine.

Lancering CDA Huiz& magazine

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *